independent and unofficial
Prince fan community site
Thu 21st Sep 2017 5:25am
Welcome! Sign up or enter username and password to remember me
Forum jump
Forums > General Discussion > I saw Shia LeBeouf at a grocery store...
« Previous topic  Next topic »
Reply   New topic   Printable     (Log in to 'subscribe' to this topic)
Author

Tweet     Share

Message
Thread started 08/22/17 1:53pm

PurpleTrollste
r

avatar

I saw Shia LeBeouf at a grocery store...

I saw Shia LeBeouf at a grocery store in Los Angeles yesterday. I told him how cool it was to meet him in person, but I didn’t want to be a douche and bother him and ask him for photos or anything.
He said, “Oh, like you’re doing now?”
I was taken aback, and all I could say was “Huh?” but he kept cutting me off and going “huh? huh? huh?” and closing his hand shut in front of my face. I walked away and continued with my shopping, and I heard him chuckle as I walked off. When I came to pay for my stuff up front I saw him trying to walk out the doors with like fifteen Milky Ways in his hands without paying.
The girl at the counter was very nice about it and professional, and was like “Sir, you need to pay for those first.” At first he kept pretending to be tired and not hear her, but eventually turned back around and brought them to the counter.
When she took one of the bars and started scanning it multiple times, he stopped her and told her to scan them each individually “to prevent any electrical infetterence,” and then turned around and winked at me. I don’t even think that’s a word. After she scanned each bar and put them in a bag and started to say the price, he kept interrupting her by yawning really loudly.
4chans' ambassador to prince.org
 Reply w/quote - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #1 posted 08/22/17 2:30pm

morningsong

avatar

Then you woke up.



“Do I dare Disturb the universe?”
― T.S. Eliot

“Only by acceptance of the past, can you alter it”
― T.S. Eliot
 Reply w/quote - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #2 posted 08/22/17 2:52pm

2045RadicalMat
tZ

Gonna give you the benefit of the doubt....and asssume that it really was him.


Sometimes people are weirded off by the casual respectful approach. I would have assumed he'd be buying a ton of liquor and cleaning products to go with his insanity. Snickers eh?


Maybe he'll microwave em and shove em up the wazoo.... "To prevent electrical interference"


Maybe he was being a douche...or maybe he's truly got a mental illness.

I've been somewhat rudely sneered away by only one. Ronnie James Dio...

"Damn Dolores, pick another subject, please...introduce the carpet to something other than your knees...."
 Reply w/quote - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #3 posted 08/23/17 8:20am

KingBAD

i do the same shit to idiots...

not say you an idiot

but it did get done to you...

i don't know famous people BUT

they seem to know me

never had one approach me

and do dumb shit....

i am KING BAD!!!
you are NOT...
evilking
"KingBAD, well you are just a troll" (an emotional fan)
 Reply w/quote - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #4 posted 08/23/17 8:22am

KingBAD

whoever she is i hope they sue you for lible and slander

IF indeed this didn't happen....

i am KING BAD!!!
you are NOT...
evilking
"KingBAD, well you are just a troll" (an emotional fan)
 Reply w/quote - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #5 posted 08/23/17 8:33am

PurpleTrollste
r

avatar

KingBAD said:

whoever she is i hope they sue you for lible and slander


IF indeed this didn't happen....



You don't know who Shia Lebeouf is?

4chans' ambassador to prince.org
 Reply w/quote - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #6 posted 08/23/17 10:10am

StrangeButTrue

avatar

Isn't that the oldest sister from the Cosby show? lol The one with the twins, Sondra.

.

Or is it the cuckoo-bird who screams at homeless people and had an anti-Trump rally in a museum parking lot where like ten people came through?

.

Which one is the crazy one here lol

if it was just a dream, call me a dreamer 2
 Reply w/quote - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #7 posted 08/23/17 10:12am

2045RadicalMat
tZ

Funny... when the above poster asked .... I wondered...how do I know who Shia Lebeouf is?

I don't like any of his films.. (that I've seen)... I avoid brainless crap/cgi mess TRANSFORMERS like the plague....and didnt watch the last Indy film...

I think I know him for his public down spiral.... He sounds like an asshole. A remorseful asshole at best....wonder if he's putting people on.

"Damn Dolores, pick another subject, please...introduce the carpet to something other than your knees...."
 Reply w/quote - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #8 posted 08/23/17 10:58am

PurpleTrollste
r

avatar

2045RadicalMattZ said:

Funny... when the above poster asked .... I wondered...how do I know who Shia Lebeouf is?

I don't like any of his films.. (that I've seen)... I avoid brainless crap/cgi mess TRANSFORMERS like the plague....and didnt watch the last Indy film...

I think I know him for his public down spiral.... He sounds like an asshole. A remorseful asshole at best....wonder if he's putting people on.


I haven't even seen the Transformers movies

I just know Shia from the anime HWNDU that he stars in
4chans' ambassador to prince.org
 Reply w/quote - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #9 posted 08/23/17 3:11pm

KingBAD

StrangeButTrue said:

Isn't that the oldest sister from the Cosby show? lol The one with the twins, Sondra.

.

Or is it the cuckoo-bird who screams at homeless people and had an anti-Trump rally in a museum parking lot where like ten people came through?

.

Which one is the crazy one here lol

the years after 300 been ruff huh???

i am KING BAD!!!
you are NOT...
evilking
"KingBAD, well you are just a troll" (an emotional fan)
 Reply w/quote - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #10 posted 08/23/17 4:17pm

paisleypark4

avatar

Wow I am sorry you had that bad experience with him. He seems to be losing his shit lately!!

Download all the shit hop that you can for your kids, neices, nephews, and their friends also. That will prevent them from going out and buying it and will prevent some shit hop sales. Every little bit helps - Andy
http://www.soundclick.com/bands/pagemus
 Reply w/quote - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #11 posted 08/23/17 4:31pm

KingBAD

PurpleTrollster said:

KingBAD said:

whoever she is i hope they sue you for lible and slander

IF indeed this didn't happen....

You don't know who Shia Lebeouf is?

he ain't me...

why would i...

AGAIN!!!

you people have me confused

with some kind of groupie or some shit...

i'm on the midgets page (.org) simply

because we crossed paths and have a

lot of folks in common...

these people y'all revere don't eem

hit my scope for the most part

I KNOW WORLD CHANGERS!!!

i would tell you to ask somebody,

but i'm sure you been told already...

i am KING BAD!!!
you are NOT...
evilking
"KingBAD, well you are just a troll" (an emotional fan)
 Reply w/quote - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #12 posted 08/28/17 11:53am

2freaky4church
1

avatar

Did u spit on his shoes.

"2freaky is a complete stud." DJ
"2freaky is very down." 2Elijah.
 Reply w/quote - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #13 posted 08/28/17 12:41pm

OnlyNDaUsa

avatar

I would a have said "I loved you in Titanic" and then insisted he was and then say
"Oh yeah that guy could act"

With Love, Honor & Respect for all of you...no matter how I argue or disagree my heart is full of love for you all...
 Reply w/quote - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #14 posted 09/07/17 12:29am

dance4me3121

PurpleTrollster said:

2045RadicalMattZ said:

Funny... when the above poster asked .... I wondered...how do I know who Shia Lebeouf is?

I don't like any of his films.. (that I've seen)... I avoid brainless crap/cgi mess TRANSFORMERS like the plague....and didnt watch the last Indy film...

I think I know him for his public down spiral.... He sounds like an asshole. A remorseful asshole at best....wonder if he's putting people on.


I haven't even seen the Transformers movies

I just know Shia from the anime HWNDU that he stars in

I grew up watching him on the Disney show "Even Stevens" and he was in a good suspense film called "Disturbia" but I think he's going through some crisis now days .Same mess happened to Lindsay Lohan years ago
[Edited 9/7/17 0:30am]
[Edited 9/7/17 20:13pm]
 Reply w/quote - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #15 posted 09/07/17 3:28am

Chancellor

avatar

Shia is my Dawg but I'm sick of his antics...He's 31 and I wonder if Fame had found him at 30something would he be showing his azz..

I think Money & Fame did a Dave Chappelle number on him something serious..

 Reply w/quote - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #16 posted 09/10/17 4:14am

KoolEaze

avatar

I´ve read EXACTLY the same story, word for word, about Wyclef on www.Cracked.com yesterday.

" I´d rather be a stank ass hoe because I´m not stupid. Oh my goodness! I got more drugs! I´m always funny dude...I´m hilarious! Are we gonna smoke?"




http://kooleasehvac.com/
 Reply w/quote - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #17 posted 09/10/17 7:30am

PurpleTrollste
r

avatar

KoolEaze said:

I´ve read EXACTLY the same story, word for word, about Wyclef on www.Cracked.com yesterday.



Shhhhh!!
4chans' ambassador to prince.org
 Reply w/quote - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #18 posted 09/10/17 2:34pm

ThatWhiteDude

KoolEaze said:

I´ve read EXACTLY the same story, word for word, about Wyclef on www.Cracked.com yesterday.



Man I thought the same, wonder wich story's true now biggrin
Dig if you will the picture, of me and Marvin Gaye with the kids.
 Reply w/quote - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #19 posted 09/10/17 3:35pm

PurpleTrollste
r

avatar

ThatWhiteDude said:

KoolEaze said:

I´ve read EXACTLY the same story, word for word, about Wyclef on www.Cracked.com yesterday.



Man I thought the same, wonder wich story's true now biggrin

You normies gotta learn what a copypasta is lol
4chans' ambassador to prince.org
 Reply w/quote - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #20 posted 09/12/17 6:16pm

SoulAlive

KoolEaze said:

I´ve read EXACTLY the same story, word for word, about Wyclef on www.Cracked.com yesterday.




:hmm2:
lol
 Reply w/quote - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply   New topic   Printable     (Log in to 'subscribe' to this topic)
« Previous topic  Next topic »
Forums > General Discussion > I saw Shia LeBeouf at a grocery store...